Üvegfusing technikai alapok

Üvegfusing

Üvegfusing

Dicro slide azaz dichroic papír

2017. december 02. - j753gfusing

Dichroic papír azaz dicro slide a GMből szerezhető be 2100 ft körüli áron.Előnye hogy ollóval könnyen kivágható bármely alakzat, vékony (több réteg üveg eléggé megnöveli az üvegékszer vastagságát) és bármely COE értékkel rendelkező üveggel összeolvasztható. Többféle árnyalatban kapható, a neten találhatók képek hogy olvasztás után melyik árnyalat hogy néz ki, én rézvörös árnyalatot szereztem be, és fekete és átlátszó üveg közé helyeztem.

A dichroic papírt ollóval ki kell vágni majd fél percre vízbe helyezni és utána óvatosan le kell csúsztatni a vékony dichroic filmet a kívánt felületre. Nem kell ragasztó, mint egy matrica odatapad, óvatosan papírtörlővel le kell itatni a felesleges vizet (a dörgöléstől megsérülhet a dichroic réteg). Én utána ráhelyeztem az átlátszó fedő üveget úgy hogy a fedőüveg széleit kentem be ragasztóval, így a dichroic filmre nem került ragasztó, majd kemencében összeolvasztottam.

20171101_091958.jpg20171101_100300.jpg20171101_100618.jpg20171126_083744.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://uvegfusing.blog.hu/api/trackback/id/tr8113146814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J357 2021.12.28. 18:17:18

Mostanában jártam a Soproni uton, a Glass&classics boltban, nagy a választék, jók az árak, profi csapat és a webshopban az árak is fel vanbak tuntetve(tiffanybolt.com)
süti beállítások módosítása